31.03.2018 Wielka Sobota:
PKP IC, IC 6116 KONOPNICKA Węgliniec-Białystok, ED161-018, frekwencja w 2 klasie ok. 80%, w 1 klasie 3 osoby. Wymiana na stacji Zduńska Wola +9/-6
PKP IC, IC 3813 BARBAKAN Kraków-Szczecin, ED160-012, frekwencja w 2 klasie ok. 30%, w 1 klasie 2 osoby. Wymiana pasażerów na stacji Zduńska Wola +5/-3.
13.04.2018
PKP Intercity, IC 18113 WŁÓKNIARZ Łódź Fabryczna-Szczecin, ED160-013, Frekwencja na odcinku Zduńska Wola – Poznań ok. 40-50%.
Wymiana: Zduńska Wola 6/-2, Sieradz 8/-4, Kalisz 20/-10, Pleszew 4/-1, Jarocin 4/-2, Środa Wlkp. 6/-3, Poznań 60/-30
16.04.2018
ŁKA, Ł 11381 Kutno-Sieradz, L4268-004
Frekwencja od Kutna do Łodzi ok. 20-30%, Łódź-Pabianice ok. 90%, Pabianice-Zduńska Wola ok. 80-70% od Zduńskiej Woli ok. 30%.
Wymiana pasażerów – Witonia 0/-2, Łęczyca 1/-4, Ozorków 1/-2, Chociszew 2/0, Zgierz 10/-15, Łódź Radogoszcz Zachód 3/-2, Łódź Żabieniec 5/-3, Łódź Kaliska ok. 60/-15, Lublinem 0/-1, Pabianice 5/-16, Chechło 0/0, Dobroń 2/-2, Kolumna 3/-4, Łask 0/-5, Borszewice 0/0, Zduńska Wola 3/-30. Na pozostałych stacjach i przystankach bez wymiany podróżnych.
Spora grupa pośród pasażerów, którzy wsiadali na odcinku między Kutnem a Łodzią Żabieńcem nie wysiadła na stacji Łódź Kaliska, a kontynuowała podróż dalej, szczególnie do Pabianic, ale4 też do Zduńskiej Woli. Pokazuje to, że istnieje potrzeba funkcjonowania połączeń bezpośrednich z rejonu Kutna do zachodniej części regionu. Niestarty przewoźnik i organizator chyba nie bardzo taką potrzebę dostrzegają.
22.04.2018
PKP Intercity, IC 1613 ORZESZKOWA Białystok-Jelenia Góra, ED161-008, Frekwencja ok.50%, wymiana na stacji Zduńska Wola 8/-3
29.04.2018
PKP Intercity, IC 1613 ORZESZKOWA Białystok-Jelenia Góra, ED161-014, Frekwencja ok.50%, wymiana na stacji Zduńska Wola 14/-4