Zgodnie z oczekiwaniami, PKP PLK uznała ofertę firmy ZUE za najkorzystniejszą w wartym ponad 300 mln złotych postępowaniu na prace na odcinku Łódź – Zduńska Wola.
Nie milkną echa kontrowersyjnej decyzji Polskich Linii Kolejowych S.A. Dotyczącej modernizacji linii 146. Zgodnie z założeniami zarządcy infrastruktury podczas planowanej modernizacji linii kolejowej 146 Chorzew Siemkowice – Wyczerpy miałyby zostać zlikwidowane perony.
9 Listopada portal Zduńskowolskie Wieści Kolejowe wystosował list do Ministra Infrastruktury, władz wojewódzkich, powiatowych, miasta oraz posłów na sejm RP z regionu w sprawie intensywnej akcji lobbingowej w sprawie pozostawienia peronów na linii 146 (Wyczerpy - Chorzew Siemkowice) w trakcie jej rewitalizacji.
3 Listopada PKP Polskie Linie Kolejowe ogłosiło przetarg na Zaprojektowanie i wykonanie robót w ramach projektu POIIŚ 5.2 – 4 „Prace na linii kolejowej nr 146 na odcinku Wyczerpy – Chorzew Siemkowice”.
Jak wcześniej informowaliśmy na łamach Naszego portalu są możliwości, aby podczas remontu odcinka Pabianice – Zduńska Wola dostosować go do prędkości 160 km/h. Póki co jednak PKP Polskie Linie Kolejowe nie widzi możliwości zmiany warunków przetargowych. W sprawę właczył się Pan Poseł Cezary Grabarczyk, który złożył interpelacje poselską w tej sprawie.