Firma IDOM Inżynieria, Architektura i Doradztwo Sp. z o.o. na zlecenie Województwa Łódzkiego opracowuje studium planistyczno-prognostyczne dla projektu „Budowa linii łączącej linię kolejową nr 131 (Chorzew Siemkowice) z linią kolejową nr 181 (Wieluń)”.
Od soboty 11 września znów będziemy mogli wsiąść do pociągów w Wieluniu i Wieruszowie. Tak jak przed wakacjami, będą dostępne dwa połączenia dalekobieżne relacji Poznań-Kraków
Rozstrzygnięte zostały przetargi na opracowanie studiów planistyczno-prognostycznych na realizację wszystkich trzech projektów zgłoszonych przez województwo łódzkie do programu Kolej PLUS. Wkrótce dowiemy się, jak przebiegać będzie nowa linia kolejowa łącząca Wieluń (linia 181) z magistralą węglową (linia 131) oraz w jaki sposób zostaną zmodernizowane trasy Tomaszów – Opoczno – Skarżysko Kamienna i Piotrków – Bełchatów z wydłużeniem do Bogumiłowa.
Na swoim profilu w mediach społecznościowych poseł Prawa i Sprawiedliwości Paweł Rychlik pisze o wyczekiwanej od lat modernizacji linii kolejowej nr 181. Według posła wszystko wskazuje na to, że jej przebudowa na odcinku Kępno-Oleśnica za kwotę niemal 200 mln zł jest w bliskim zasięgu.
Do tragicznego w skutkach zdarzenia doszło dziś na torach w Dzietrznikach w powiecie wieluńskim. 64-letnia kobieta zginęła pod kołami pociągu. Wieluńscy policjanci pod nadzorem Prokuratury Rejonowej w Wieluniu wyjaśniają okoliczności tragicznego wypadku.